Orosanmälan: Anmäl
Här anmäler du oro om du misstänker att ett barn, en ungdom eller vuxen person far illa.
Kontorstid är vardagar klockan 8-16 (dag före röd dag klockan 8-12).
En anmälan som skickas in här efter kontorstid kommer att hanteras nästa arbetsdag.
Om anmälan skickas in under helg eller storhelg kan det dröja flera dagar innan din anmälan hanteras.
Om du bedömer att behovet av stöd är brådskande ber vi dig istället kontakta socialjouren, som du når via 112.
Vill du logga in?
För privatperson
Om du loggar in med din e-legitimation kommer dina kontaktuppgifter att fyllas i automatiskt.
Obs! Vill du göra din anmälan anonymt behöver du inte logga in.
För anmälningsskyldig
Gäller din oro barn som far illa och du vill ha återkoppling på ärendet? Då behöver du logga in med din e-legitimation.
